May 16, 2012

APUA!

Kertokaa minulle hyvät ihmiset, miten tässä uudessa bloggerissa tehdään postaukseen rivivälit. Tai vähän suuremmatkin välit!


Ja saako tässä mitenkään tasattua tekstiä reunasta reunaan (kuten vanhassa sai)???

Myöhemmin päivitettyä: jostain syystä mozilla selaimena ei oikein toimi tämän blogipohjan kanssa (ilmeisesti) eli näppäimistöstä ei saa rivivälejä. MUTTA nerokkaan kaverin avulla sain tietää, että rivivälin saa kirjoitettua tekstiin seuraavalla tavalla: < br > (poista välit). Ja nyt homma skulaa taas, ihanaa!

5 comments:

  1. Kyllä mulla toimii blogger ihan normaalisti. Väli tulee enterillä ja isompi väli useemmalla enterillä. :-D
    Tasausta en oo kokeillu. Ite käytän keskitettyä asettelua ja se toimii ihan hyvin.

    ReplyDelete
  2. Ei tule mulla väliä enterillä -mikähän tää juttu nyt on? :D

    ReplyDelete
  3. Mulla kans tulee enterillä ihan normaalisti välejä, mutta joskus tökkii tasaus, eikä vaan "tottele" vaikka kuinka klikkaa. Silloin olen mennyt tekstin luomisen tilasta hetkeksi pois klikkaamalla "sulje", ja kun olen palannut takaisin, niin tasaus toimii.

    Mutta se mikä on nyppinyt viime aikoina (mikä ei kyllä haittaa tekstin tekemistä) on uloskirjautuminen! Kun klikkaa "kirjaudu ulos", niin jotenkin blogger ei läheskään aina palaa alkuruutuun, vaan takaisin tekstiin. Ja saa klikkailla useamman kerran "takaisinpäin -nuolta", että pääsee pois.

    Ehkä tässä bloggerissa on jokin "käymistila" meneillään, toivottavasti kohta toimii kaikilla!

    ReplyDelete
  4. Mullakin toimii enterit, mutta kokeile, Leena, painaa shiftiä samalla kuin enteriä.

    ReplyDelete
  5. ei auttanut sekään :( voi harmi! toi teksti on ihan kamalaa luettavaa sumpussa :(

    ReplyDelete

Thank you for the message! -Leena